neděle 16. prosince 2012

Vánoční (víla, sraz) DÁRKY! YES!

 http://www.nevadaballet.com/thenutcracker/images/SnowFlakeFairy_Big.jpg
Krásný den mé milé dámy. 
                 Ukážu vám a pochlubím se tím co mi donesla má víla a mé severské ZLOlity


 


http://www.wallsoc.com/images/2669x2039/2012/10/13/dress-long-hair-thigh-highs-smiling-crowns-staff-anime-girls-snow-globe-686316.jpg


Začnem..
Zde je vše na hromádce <3

Úžasný náhled..na to ohromné hejno třpytivích udělátek.

 Taááák, zde je vánoční víla ˇUˇ
Vim že jsem psala že to půjde až pod stromek...ale když jsem viděla že jsem snad jediná co se ještě nechlubí sesvou nadílkou....Tak jsem musela jít trhat balicí papír..

Vtipné bylo že nejprve jsem byla mírně v tranzu páč má vánoční víla si ze mě udělala šprťouchlata :D

No kdy by jste dostali dárek v krabičce od vánočního řetezu na stromek a v té kabičce byl vánoční řetěz na sromek ....

     Já několik vteřin tahlala z krabičky jen ten řetěz...O,O XDDD  Sestra prohlásila´´Ty blbko ty si dostala řetěz!!´´
XD Poťouchlá víla a přesně tak tomá být,! Skvělý nápad!
Vintage perlový náhrdelníkˇUˇ Skovostnej,  miluji krémové perle!


Grrrrr ˇUˇ Dortíky! I Love It! Vždy jsem po takovém doplňku toužila! Jsou užasné a chci jich mnohem více! Hmmm byla jsem opravdu okouzelená tím že jsou z prapodivné hmoty ......Takový nějaký silikon 0,O asi? Každopádně je to mekoučké a nutí mě abych je žmoulala <3


Zelená víla: Překrásný náramek..jesli je dělán ručně.. O,O Tak má ta má vánočnenka fak mega trpělivot a můj  nehynoucí obdiv!
Anďělské cingrlátko! Kouzelný přívěsek ˇUˇ Dámho na mobil! 

Tak a to je vše krásné od mé Vánočnenky!
Chci jí moc poděkovat za krásné dárky(podle mého má vánočnenka byla best od all XD )

 


A teď! Seveřanky a jejich dárky !
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mcpxqp0iEC1r32k3yo1_1280.jpg

Dolly čelenka (prvomájová) ˇUˇ Suzake je prostě dokonalá a její práce jsou nesmírně precizní a ťip ťop!



Sponečka od Kůzlátka (i love flexibile..)
.






Brožka k čelence! <3 Už aby bylo léto a já to někam vytáhla!

Po tomhle budíku jsem pokoukávala už nesmírně dlouhou dobu! ˇUˇAwwww Děkuji Kůzlátku!

Je to tak! Kůzle ví že modrou nesnáším, ale paradox je že 40% mého loli čatníku je v modré.. Fak paradox! Takže se mi bude moc hodit! ˇUˇ <3

Grrrr zrcátko na hřebínku <3 Cute! od Terezky!  Moc děkuji!

A naušky od Kůzlátka <3
http://stuffpoint.com/anime-paradise/image/16897-anime-paradise-anime-royal-love.jpg
A to je zasena 100let vše od Anasis!
Very Kiss!

Žádné komentáře:

Okomentovat

TVÉ jméno prosím:
DĚKUJI :-*